Priėmimas į mokyklą: ką svarbu žinoti?

           

  Nuo kovo 1 d. prasideda elektroninė registracija į Vilniaus mokyklas 2024/2025 mokslo metams.

Elektroninius prašymus bus galima teikti iki gegužės 31 dienos.

 

PRAŠYMŲ TEIKIMAS

Pateikti prašymą yra paprasta ir patogu – tereikia užsiregistruoti https://svietimas.vilnius.lt/ , jungiantis per elektroninę bankininkystę ar kitą e. atpažinimo priemonę.

Prašymai per e. sistemą teikiami tais kalendoriniais metais, kuriais vaikas:

– pradeda lankyti mokyklą;

– pereina mokytis į kitą mokyklą.

Dokumentai, pateikti ne per e. sistemą, yra negaliojantys ir negali būti užskaitomi.

Pildant  prašymą,  kiekvienam  suteikta galimybė  nurodyti 3 ugdymo įstaigas. Svarbu atkreipti dėmesį, kad viena iš trijų pasirinktų mokyklų būtinai turi būti priklausanti pagal deklaruotą gyvenamąją vietą. Nenurodžius mokyklos, priklausančios pagal deklaruotą gyvenamąją vietą, e. sistema neleis pateikti prašymo.

E. sistemoje užpildyti prašymai automatiškai perduodami nagrinėti visoms prašyme nurodytoms mokykloms, kurios toliau organizuoja priėmimą.

Susipažinti su mokyklų aptarnavimo teritorijomis galima interneto svetainėje https://maps.vilnius.lt/maps_vilnius/ .

Ugdymo įstaigų kvietimai bus siunčiami birželio pradžioje. Tėvai informuojami per e. sistemą. Mokinio atstovai turės patvirtinti vieną iš gautų kvietimų e. sistemoje ir pasirašyti e. sutartį su ugdymo įstaiga.

Aktuali informacija dėl priėmimo e. sistemoje prieinama viešai visiems vilniečiams interneto svetainės www.svietimas.vilnius.lt skiltyje „Bendrasis ugdymas“.

 

Kilus klausimų ar turint sunkumų registruojantis prašytume susisiekti su įstaigos direktore tel. (8-5) 2166071.