„Sekame pasakas su STEAM“

            Skaitydami savo vaikams nuo pat gimimo mes suteikiame jiems galimybę išmokti kalbą, kuri svarbi komunikuojant, mokantis naujų dalykų, savo meilę ir meilę knygoms. Tačiau vaikams dažnai nepakanka tik klausytis skaitomų pasakų, jie trokšta aktyvios veiklos, kuri skatintų tyrinėti, kūrybiškai veikti, fantazuoti, bandyti įveikti tam tikras „įsivaizduojamas kliūtis“, galvoti, kelti klausimus, ieškoti į juos atsakymus. Šių tikslų galime pasiekti taikydami STEAM idėjas.  

           Priešmokyklinio ugdymo mokytoja A.Tomaševič su savo ugdytiniais – priešmokyklinio ugdymo grupės „Meškiukai“ vaikais nusprendė dalyvauti virtualiame respublikiniame ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigų projekte „Sekame pasakas su STEAM“.

      Vaikai su didžiausiu malonumu klausėsi mokytojos sekamos H.Ch. Anderseno pasakos ,,Bjaurusis ančiukas“, peržiūrėjo ir animacinį filmą apie jį. Priešmokyklinukai kalbėjo apie tai, ką jaučia Bjaurusis ančiukas, būdamas atstumtas kitų, kodėl jų manymu niekas nenorėjo su juo draugauti; sugalvodavo, kaip jį galėtų paguosti, jam padėti. Įsijautę į Bjauriojo ančiuko vaidmenį išreikšdavo savo jausmus. Vaikai žaidė ir judrųjį žaidimą, kurio metu mimika, kūno judesiais atvaizdavo kūrinio eigą. Žaidžiant žaidimą „Draugystės tinklas“ vaikai, ridendami siūlų kamuolį savo draugams, vardino jų teigiamas savybes tuo parodydami, kad priima žaisti visus, neatsižvelgiant į draugo išvaizdą ar lytį, charakterio savybes. Taip pat buvo padaryta iliustruota knygutė, atliktas meninis darbas „Laiminga gulbė“.

           Vaikų laukia dar daug pasakų, kurios naudojant STEAM idėjas taps labiau suprantamos, leis surasti atsakymus į daugybę klausimų…

Daugiau…